Horeca Advies en Administratie

Eigenaar van een hotel, restaurant of café?

Ken je het gevoel dat je een restaurantcafé of hotel binnenloopt waar je je onmiddellijk thuis voelt?

Very old radioZoiets als een oude radio, waar je aan de knoppen draait en je opeens een muziekzender vindt, die kraakhelder doorkomt en waar de ruis verdwijnt? De plek waar je bent voelt gewoon goed en je komt er bij het aperitief of in ieder geval bij de amuse al achter waar dit gevoel vandaan komt. De eigenaar/eigenares heeft het restaurant met zorg en aandacht opgebouwd. Het thuisgevoel is geen toeval!  

De (startende) horeca-ondernemer wil niets liever dat gasten die bij hem naar binnenlopen dit gevoel krijgen. Hier is hij/zij dag en nacht mee bezig: Hoe kan ik de gast op een nog betere manier bedienen? Hoe ontwikkel en perfectioneer ik de identiteit van mijn bedrijf? Hoe haal ik het beste uit mijn medewerkers?

Naast de bovengenoemde punten waar de ondernemer primair mee bezig wil zijn, is er nog een belangrijke ondersteunende factor van een goedlopende horecaonderneming. Ieder restaurant, hotel, café of cateringbedrijf krijgt er mee te maken: de administratie. En als ondernemer wil je dat ook de administratieve processen perfect in orde zijn.

Advies en ondersteuning

Food and Finance adviseert en ondersteunt horeca-ondernemers met het opzetten van de (financiële) administratie. De processen in de back-office worden op dusdanige wijze gestructureerd, dat de ondernemer met minimale inspanning een helder beeld krijgt van zijn/haar administratie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *